38.haftada gelisim geriligi ile dogum yaptim 35 haftda kalmis denildi gelisimi 2 gun suni sanci sonrasinda sezaryanla dogum yaptim bebegim 10 gundur kuvezde 4 gun solunum sikintisi vardi ve enfeksiyonlu dogdu 46 larda olan enfeksiyonumuz suan yok gibi ama 3 gun daha antibiyotik tedavisi alicak ama sorun su ki bebegim bu iki gundur daha gozu iyi acik kendinde hep uyusuk halleri var emme istegi cok az kasik biberonla mama veriyorlar oda bence ugrasilmiyor sondayla direk belsiyorlar bizim hastaneden cikisimiz beslenmesine bagli aranizda boyle birsey yasayan varmi normalmi