haniball Bebekler isimlerini ne zaman öğrenir?? En geç ne zaman öğrenmiş olması gerekiyor?? Benim bebeğim 6 aylık ismini söylediğimde bazen bakıyor bazen sanki umursamıyor gibi bakmıyor normal mi 😊🌼
perla_ haniball galiba canım isteyince bakıyor canım istemeyince bakmıyor neşeli olduğu zamanlar adıyla seslendiğimizde direk bakıyor etrafına ses nereden geliyor diye ama bazen hiç tık yok sanki ona seslenmiyoruz gibi 😂😂
tugces09 haniball 10 buçuk aylık bizimki. Adını söylediğimde eğer başka bir şeye odaklanmamışsa bakıyor. Başka birşeye odaklıysa hayatta umrunda bile olmuyor 😂
nesizade05 haniball bende bunu çok merak ediyorum 6 aylık kızım ismini seslenince bakıyor ama bazen Ayşe Fatma diye de sesleniyorum onlara sa bakıyor sese bakıyor sanırım ismine değil de
beriiiiil Elbette normal . Kızım ne zaman öğrendi hatırlamıyorum ama şuan 18 aylık canı istemezse hiç de dönüp bakmaz.
haniball beriiiiil sevindim bu duruma acaba bu konuda muayene mi olması gerekir ilerde diye düşünüyordum 😄 kardesim sesleniyor, bakıyor ben sesleniyorum defalarca beni takmıyor 🙈
haniball tugces09 bende bugün dikkat ettim kardesim seslenince bakıyor ben ısrarla kaç defa seslendiysem zor bakıyor sanki bana kasti yapıyor 🙈😅
haniball nesizade05 evet ben miyav deyince ismiyle seslenmemden daha fazla bakıyor 😄🙈 ama isminide biliyor gibi kardeşim Koray diyor hemen kafayı ona ceviriyor bana gıcıklık yapıyor