Merhaba güzel anneler, kızım bir yaşına girmek üzere ve beşiği artık küçük geliyor yatmak istemiyor dönerken rahat hareket edemiyor sürekli uyanıyor. Montessori yatağı var ancak koruma kısmı biraz alçak ve altı çekmeceli olduğu için yerden de biraz yüksek bir süre daha orada yatırmayı düşünmüyorum. Bir süre benimle yatması için bugün yatağımı çevirip duvara yapıştırdım, başlığı da yüksek, ancak bir taraf açık kalıyor ayak ucu da öyle. Buralara bariyer alıp takmak mantıklı mı, çok hareketli ve sürekli bir yerlerden tutunup ayağa kalkıyor yürümeye çalışıyor. Ne önerirsiniz? Şimdiden teşekkür ederim🌷