herhangibiranne_ Sorum başlıkta buzluğa nasıl atabilirim haslicam mi nasıl yapicam yardimci olurmusunuz çok fazla kurufasulye var evimde ziyan olmalarından korkuyorum sıcakta
SerraD-1823 herhangibiranne_ ben haşlayıp öyle atmıştım geçenlerde. Yani fazla haşlamışım kullanmadığım kısmı buzluğa attım
sumeyyesinanaras herhangibiranne_ bir gün önceden suya koy sabaha kadar beklesin canım sabahta haşla size yetecek kadar böl at buzluğa hazır yemek kolay oluyor yıllardır yaparım nohutun varsa onuda böyle yapabilirsin
Furkans_Mom_2018 herhangibiranne_ ben hep haşlayıp atarım , çıkarıp yemek yapmak için pratik oluyor ayrıca nohut yeşil mercimek ve yarma da çok atıyorum haşlayıp
karpuz_ herhangibiranne_ isterseniz haşlayıp atabilirsiniz ama ben 1 gün suda bekletiyorum sonra birer yemeklik ayırıp poşetliyorum öyle atıyorum pratik oluyor benim için
herhangibiranne_ sumeyyesinanaras bir de şey sorucam gece suya koyduğumuz su sıcak mı soğuk mu olacak ?
UykuPerisi_ Furkans_Mom_2018 aaa kuzu yarma ilk defa duydum nasıl oluyor ? Mesela yoğurtlu çorbada falan çok kullanırım tadında değişiklik olur mu? MAsıl haşlamam gerek ?
Seymaass Fasulyeyi ıslat geceden sabaha kadar suyun içinde kalsın sabah poşetlere koyup buzluğa atarsın hiç birşey olmuyor Seçenek 5 tl su şişesine de koyabilirsin şişenin kuru olması gerekiyor ben iki yöntemi de kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım
Beyzaveduru Ben hep bir gece ıslayıp öyle koyuyorum buzluğa. Sonra çözünmesini beklemeden direk yemek yaparım
Lolik herhangibiranne_ nohut,kuru fasülye, yeşil mercimek,buğday bunları hep fazla haşlar buzluğa atarım olumsuz hiç bir şey olmuyor. Haşlanmış fasulyen olunca da kuru fasülye yapmak makarna yapmak kadar kolay oluyor😄
KendiEvimdeDeplasmandayim herhangibiranne_ evet nohut ve kuruyu öyle yapıyorum. Bugün kuru fasulye yemeği yaptım hatta dondurucudan. Kolaylık oluyo
perla_ herhangibiranne_ evet canım koyulabiliyor kuru fasulye nohut gibi şeyler haşlıyorsun fazla da pişirme canım sonra çıkarttığın zaman ezilebiliyor
karpuz_ herhangibiranne_ ya ben bi kere haşlayıp koydum ama ya çok haşladım ya da buzluktan dolayı kırılma oldu o yüzden haşlanmamış tercih ediyorum gayet kolay pişiriliyor az pişirip atsanız da olur
Habibe08 herhangibiranne_ karbonatli suyla islatip sisiriyorum buzluğa atiyorum bi yemeklik nohutu da aynı sekilde cok kolay oluyo yemek bulamadigimda onu cikarip yapiyorum hemen diğer türlü geceden koyman lazim yine karbonatli suya koyunca pişince hem yumusacik oluyo hemde dağılmıyo deneyin derim