Aynısı bizde var. Artık perişan oldum, uyku diye bir şey kalmadı. Ayağımda sallarken uyuya kalıyorum, bir uyu bir kalk baş ağrısı yapıyor bu seferde sırt ağrımı söylemiyorum bile. Bende doktora götürmeyi düşünüyorum. 6-7 gündür bu haldeyiz. Üst bir dişi patladı bir diğeri de eti şiş patlamak üzere. Artık diş mi atak mı bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun.