incismommy 10 aylık kızım var uykuya geçişte çok zorlanıyoruz. Asla kucakta durmaz sarılmaz kucağımda mayışıp uykuya dalmaz. Acaba bişeyi yanlış mı yaptık istemiyor kucağımızı. Sizinkiler nasıl?
gizematadeniz incismommy 10.5 aylik hep kucagimda uyutuyorum. Alistirma meselesi bence. Biz kucakta emzik emerek uyutmaya alıştırdık. Oturup kucagima aliyorum emzirme pozisyonunda emzigini veriyorum. Burnunu memeye dayayip uyuyor. Anne karninda da burnunu plesantaya dayardı 😂😂
mihramomm1 incismommy Yalnız değilmişim hep bunu sorguluyorum bende 🤦🏻♀️13 aylık asla uyumuyor kucağımızda ilk bir ay uyudu ondan sonra asla yanımda uyur ama kucağımda uyutmak istesem asla istemez huyu böyle diyip kabul ettik 🥲
nesizade05 incismommy ilk ay uyudu sadece kucağımızda 🤭 yani eşim çok istiyor omzuma yatıp uyusun diye ama yok bacım benim ki sadece memede uyuyor işim kötü tarafı Memeyi ağzından çekince uyanıyor sabaha kadar mememde uyutuyorum 🥴
aydint Sevmiyor olabilir, her bebek ayakta sallanmayı nasıl sevmiyosa bebeğinizde öyle demek, her türlüsüne tüm tuşlara basıyorum, meme,ayakta sallama,kucakta sallama, gezinme, babasının kucağı, emzikle dalma,meme sonrası yanına yatma vs vs