balbyrk expolision infatrini kullanıyoruz. Bebeğim biberonla içmediği için yoğurduna vs katıyorum ara öğünde meyve püresi ya da kahvaltıda bebe bisküvisi ezip içine koyarak veriyorum
Mhs1407 balbyrk yoğurda ne şekilde koyuyor sunuz mayalarken süte mi karıştırıyorsunuz? Bize de yazdı doktor ama içmiyor oğlum
immmzaben Tadı nasıl kızlar? Bu zamana kadar kullanmadım ama sütüm azaldı mecbur kullanacağım gibi duruyor. Bazı yerlerde bebeğim içemedi falan yazmışlar.
expolision Bazıları meyve suyu gibi paketlerde oluyor ondan sordum bu dedikleriniz toz halde mi acaba
balbyrk Mhs1407 yok mayalamıyorum canım normal yiyeceği zaman yoğurdun içine direk kpyup öyle veriyorum