Siz biberonla verdikçe emmeyecektir, biberona alışır. Ben verdim alışmadı diyenler olabilir, yada ben sağdım sütüm gitmedi diyenler olabilir. Kimseyle kendinizi bir tutmayın. Her çocuk farklıdır. Benimde bebeğim ⅘ günlükken bi meme reddi yapmıştı ama memeye döndürmek için uğraştım. Öncelikle neden memeyi istemediğine bakın. Sütünüz az geliyorsa eds yöntemini deneyin. İnternetten araştırabilirsiniz. Bebeğe sağdıpınız sütü biberonla vermeyin. Daha çok küçük memeye döndürmeye çalışın