zehrazehra00 Kızlar 13 aylık oğlumun İki alt dişi tek var. Bu aya kadar normal mi? Galiba üst dişleri çıkacak sürekli eli ağzında. Diş jeli öneriyor musunuz sağlıklı mı? Kullanmalı mıyız sizce? Biraz zor bi diş çıkarma süreci geçiriyoruz.
organikirmik zehrazehra00 nurse harveys jel güvenli diye biliyorum diğerlerinde anestezik madde olduğu için önerilmiyor
ecempeker zehrazehra00 tetagil kullanıyorjm 10 aylık 8 diş var cok zorlarsa calpol veriyorum eline devamlo kemircek yiyecekler felanvveriyorum ama genelde kim denk gelirse onu ısırıyor
1Anne1Bebek__ zehrazehra00 cnm ben kizimda sadece hakiki zeytin yagina karanfil dövüp toz haline getirdim karistirip 1 saat buzdolabinda bekletmistim onu sürdüm rahat diş çıkarmıştı hep dogal yoldan ilerledim sende deneyebilirsin ben 4 aylikken surmeye baslamistim diş etlerine rahat olmuştu
zehrazehra00 ecempeker Bende eline sürekli bişeyler veriyorum diş kaşıyıcı veriyorum ama almıyor.Ya elini sürekli ağzına koyuyor ya da meyve suzgecine soğutulmuş meyve koyuyorum onu ısırıyor. Çevremdekiler diş jeli kullan dedi ama doktorumuz diş jeli önermiyorum ama sizin için güvenilir olanı araştırıcam bi sonraki kontrolde söylerim dedi. Kullanalım mı bilemedim
ecempeker zehrazehra00 tetagil kullanabilirsiniz jel değil toz bu ama siz bilirsiniz ben memununum kullanıyorum geceleri calpol verihorum bazen çünkü durmuyor herkesi ıssırıyor diş kaşıyıcı bizim cocukta kullanmadı eline ne gelirse onu ıssırıyo işte
zehrazehra00 1Anne1Bebek__ acı olmuyor dimi öyle yapınca? Bi yakinimiz da bize öyle söyledi.eşim gitti aktara karanfil istemiş bide zeytinyağı çocuğun dişi için.Aktar da eşime karanfil yağı vermiş abi bu daha iyi olur bunu götür sür diye. bizde daha önceden hiç bakmadık yağa.pamuk yardımıyla biraz sürdüm oğlumun diş etine çocuk bi anda çığlıklar atarak ağlamaya başladı tadına baktım acıdan dilim uyuştu.Allahtan az bişey sürdüm. Bi daha cesaret edemedim karanfile
zehrazehra00 girlmama Evet araştırdım içeriği temiz görünüyor. doktorumuza soyliycem o da önerirse hemen alicam