user33 biz de başladık. Benimki de tam 4 ay 18 günlük. Doktorumuz söyledi. Daha doğrusu öğün olarak ya da doyuracak gibi değil de aynı dediğiniz gibi çay kaşığını geçmeyecek şekilde tadımlara başlayın dedi. Şimdilik haşlanmış havuç, yoğurt, labne verdim sırada kabak var 😆