semos1804 bu durumların çoğumuz yaşıyoruz. Kendinize hakim olup bunu tekrarlamadığınız aliskanlik haline getirmediginiz sürece sıkıntı olmaz.
Kriz anında ben direkt ortamı terk ediyorum. Balkona koşuyorum ardımdan ağlasa bile, gökyüzüne bakmak iki insan görmek sakinleştiriyor. Uyumak istemiyorsa biraz mola verin o arada koşsun zıplasın sonra uyku ritueline devam edersiniz.