adamommyy Ben de yeni doğum yaptım. Sizin anlattığınız kadar olmasa da sütüm geç geldiği için yetememezlik duygum vardı, sonra sütüm geldikçe daha iyi hissetmeye başladım ama özellikle son günlerde çok daha mutluyum. Oğlum 42 günlük oldu ve bilinçli bir şekilde gülümsemeye başladı. Onunla konuştukça söylediklerimi anlamaya çalıştığını görmek beni çok mutlu ediyor. Benim bebeğim kolik, ilk zamanlar bu yüzden çok stresliydim ama inanın bu bile artık beni üzmüyor. Bebeğinizle bağ kurdukça her şey düzelecek, ben buna inanıyorum 🙏🏼