KaranimEgem
Tamam şöyle düşün 10 bin kaybın oldu , altında kalmaya devam etseydi olmicaktı.
Ama araba alırken yine bozacaksın yine kayıp olucak dimi.
Şimdi faizde , çekerken de olduğu gibi geri alıcaksın.
Yani hemen hemen aynı şey ne kardasın ne zarardasın
Paranın hepsi bir yerde olmuş oldu
Hem çalınır falan boşver iyi olmuş