Kızlar merhaba kızım yarın tam 11 aylık oluyor. Uzun zamandır biberon yavaş yavaş azalmaya başladı hayatımızda mamalarını hep yarım bırakmaya başlamıştı ama bu süreçte ek gıda güzel gidiyordu. Şimdi 2 gündür hiçbir şekilde ne biberon ne de ek gıda veremiyorum 2 tatlı kaşığı alıyorsa alıyor sonra bırakıyor ve hemen meme diyor. Zaten kilo alım sorunumuz var. Alt sınırdayız ortalamaya göre. Bu durum beni çok üzüyor. Sütüm yaramadığı için mama kullanıyorduk zaten şimdi hiç doymadığı için sürekli memede kalma isteği var. Var mı bu durumu yaşayan yardım edin lütfen