Esmasengur 4,5 aylık gibi ek gıdaya baslatmayı dogru bulmuyorlar, cevabımda da yumurta sarısının çeyreği diye belirtmiştim. Tam yumurta ise 1 yaş sonrasıdır.
Kendi takibini yapan doktor önermedikçe erken verilmesi ya da bunu tavsiye etmek bana yanlış geliyor.Ben 9. aydan sonra tam yumurtaya geçtim ama kendi dr umuzun tavsiyesiyle ,bunu herkesin doktoru karar vermeli..