Bebeğim 10 ekimde doğdu 8ay 29 günlük bu ay 9 ay gelişim basamaklarını mı yapacak
askzuzusu 8′i yapıyorsa 9 için acele etme. 9′u yavaş yavaş yapmaya başlaması lazım
Evet canım 8 i yaptı hatta babıldadı anne baba dedi şimdi unuttu kafama taktım