Merhaba kızlar oğlumun fizik tedavi raporu var haftada 2 gün rehabilitasyon merkezine gidiyoruz bu sene sanırım dil eklenicek büyük ihtimalle gelişim geriliği de mevcut hipotoniyle beraber ayda 8 seans oluyor fizik tedavi dil eklenince fizik tedavi gününden düşüyor dediler ramı arasam da ulaşılamıyorum kurumda pek yardımcı değil bilgi alma konusunda ki dil terapisti olmadığı için kurumu değiştireceğimi söyledim daha önce nasıl oluyor bilgi verir misiniz