Kızlar iki kız annesiyim çok şükür sağlımız yerinde aç değiliz bin şükür ama akıl sağlığımı kaybedeceğim bir gün Allah korusun tabi beş yaşındaki kızım ne durdan anlıyor ne laftan doğdu doğalı herşeye ağlayan sıkılgan ilgi bende olsun diyen bir çocuk hala herşeye ağlıyor bu ağlamasından artık bıktım ya düşüyor tepki bile veremiyorum tabi hafif düşme onda bile kıyamet kopuyor asla tek oynamaz artık benimlede oynamıyor hopluyor zıplıyor bağırıyor kardeşi elinden bişey alsın etini koparır gibi bağırıyor evet bu yönde haklı ama anneciğim konuş anne böyle yapıyor de diyorum yok küçük kendi kendine oynayan bi çocuk onun oyununa karışıyor oda bağırıyor sinirleniyor karışma diyorum yine gözümün içine baka baka yapıyor biriyle konuşuyorum yada tlf la geliyor bana laf veriyor bağırıyor anneciğim konuşuyorum diyorum inat ediyor bu arada önemli yerlerle görüşmek için önceden diyorum kızım tlf görüşmesi yapacağım lütfen ses yapma bitsin konuşuruz yok inat edip yine anne anne diyor elimle sus diyorum saçma sapan davranıyor bide gülerek yapıyor ya asla laf dinlemiyor yapma diye kızıyorum bağırıyorum karşımda gülüyor zaten kardeşinin sendromu var birde bu dinlemeyince iyice krize giriyorum mesela tuvalete küçükten dolayı kapım açık kaç defa uyarıyorum kızım kardeşin küçük tehlikeli bişey yapar diye kapı açık diyorum yine kendi karşıma geçiyor git diyorum yok kızıyorum gülüyor gıcıklığına sanki beş yaş sendromu varmı onu mu yaşıyoruz şimdi acaba ama şu ağlaması vallahi beni bıktırdı birde zorla ağlıyor sebepleri de çok saçma örn. oyun oynuyor ben önce yapamadım diye oturup ağlıyor dışarı çıkıyoruz rüzgar saçımı bozuyor diye güneş gözüme geliyor diye gibi gibi artık kendimi ona hep kızarak bağırarak buluyorum iyilikle konuşuyorum anlaşıyoruz beş dk sonra yine aynı görmezden geliyorum oda olmuyor ne yapacağım bilmiyorum