İleride çocuklarınızın ülser, reflü, mideyle alakalı türlü hastalıklara yatkın hale gelmemesi için zamanında başlamanın faydası var. Doktorlar boşuna 180gün bekleyin demiyorlar. Mide çeperlerinin gelişmesi, sindirim sisteminin düzene girmesi by süre içerisinde oluyormuş. Bugün ki 6.ay kontrolümüzde doktorun söylediklerini aktardım. Erken başlayınca her şeyi yiyecek diye bi kaide yok.