BM22121 Kızlar bugün evin yakınındaki anaokuluyla görüştük aylık 2,5 yemek parası filan alınıyormuş çok mu normal mi sizler yaptırdınız mı bu para neye göre alınıyor
ArsAyz BM22121 Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama fiyatı iyi gibi. Bende anasınıfı için aynı şartlarda bi yer buldum mahalledeki en iyisi sayılabilir. Kayıt ücreti yerine aylık aidat alıyorlar
BM22121 ArsAyz bizimde aylık alacaklar ilk defa gidecek bilemedim normal mi yoksa bu okula mı özgü özeller çok pahalı
BM22121 simseklivekalpli aylık iki buçuk deyince bende normal mi sormak istemedim ilk kez gidecek daha önce özellerle görüştüm çok pahalı zaten onlar onun yanında hiçbirşey bu ama yeni taşındık bu şehre buraya mı özgü acaba dedim 😂
aptallarsizii BM22121 ay bende kaydedecem inşallah yemek okula ait olur beslenmeyle falan uğraşmak istemiyorum açıkçası 2 buçuk normal geldi bana