GALADRiELL Bu ben olabilirim 😂
Oğlum kardeşi olsa çok sever eminim, tam bir abi . Sırf onu mutlu görmek için istiyorum, hem de kalabalık aile olmayı seviyorum.
Öte yandan çalışmam lazım, birikim yapmamız lazım. Hem de çocuk büyütmek çok zor. Bir 3 sene daha zorluk çekmek zor geliyor.
Oğlum 33 aylık şuan. Onu kreşe verdim alışırsa işe başlayacağım.
İş para gelecek mi, çocuk mu 😂