sedddd duruyor canım çok sıcak mecbur klima çalışıyor .
Yani üstüne vurmuyor . Bizimki yavaş yavaş sürünüyor . Salonum büyük baya benim . Klimanın iç tarafını sağa sabitliyorum elimle .
Diğer tarafa yorgan serdim onun üstünde oyalanıyor . O tarafa fazla gelmiyor bu şekilde