Kızlar benim bebeğim 3.gününde sarılık oldu değerimiz 8 cıktı, 5.gününde değeri 15 e yükseldi. Emzirmeyle düşürmeye calıştım, 14.günde değeri 7 e düştü. Doktor 40. Gününe kadar gelmenize gerek yok dedi. Şuan bebeğim 27 günlük vr bana göz içleri sarı yüzü cok sarı geliyor hergün sanki artıyor mu ben mi kuruntu yapıyorum anlamıyorum, merak ettiğim bu vakitten sonra da sarılığın tekrardan yükselme ihitmali var mı, yoksa bana mı cok taktığım için cocuk sararıyor geliyordur