Kızlar selammm bugün 44 günlük olduk geceleri uyuyamıyoruz sürekli kesik kesik bol gaz sancılı geceler sadece ilk yattığında diğer uykularına nazaran güzel uyuyor sayılır o da max 2-3 saat zorla. Sonra emziriyorum yatırıyorum çok zpr uyuyor uyusada hemen uyanıyor geceleri 2 saattwn fazla uyku uyuyamadık daha. e bizim için de zorlayıcı oluyor haliyle. bu dönemde uyku düzeni nasıl olmalı acaba? Chatgbt ye sordum 😂 gündüz uykuları toplam 6 saati geçmemeli geçerse gece uykusunu tetikler diyor. Ama mesela bugün için konuşuyorum sabah 8den beri 6 saati şimdiye kadar doldurdu, biraz önce emzirdim memede uyudu uyandırsam nasıl oyalıcam oyalanmıyor ki daha oyundan falan anlamıyor ağlıyor öylece bişey yapmadan durmuyor pek. Siz nasıl yapıyorsunuz/yaptınız yada daha erken kasmamak mı gerekiyor