alparslanmomms
Herkesin kendine göre tarifi vardır ben tereyağı ve sıvı yağ ile yapıyorum 1 su bardağı irmik ile yapıyorum rengi dönene kadar kavuruyorum 2 s b süt 1 SB seker i kaynamaya yakın kapatıyorum içine vanilya koyuyorum sevdiğim için helveya şerbetini döküp iyicene cektiriyorum biraz dinlendikten sonra yiyorum