kurabiyeee anneann 3 ana öğün 2 ara öğün ek gıda yiyorsa kesilir diyorlar ama bilmiyorum benim bebeğim daha küçük . Bilen biri yazsın bende bekleyeyim burda. Bi arkadaşım geceleri sadece mama veriyordu 2 yaşına kadar
anneann kurabiyeee yemesi falan maşallah iyi ama mama verince de 120ml içiyor mamayı kesersem doymayacagini düşünüyorum
kurabiyeee anneann aslında 2 yaşına kadar gece mama verilirse hem bebek daha iyi uyur gece uyanmaz diye düşünüyorum