Sevimlipandaaaa Merhaba. Oğlum ile eşimin doğum günü aynı gün. Oğlumun ilk doğum günü. Pastanın üzerine ikisiyle de alakalı bir şey yazdırmak istiyorum eşimin de gönlü olsun diye. Fikri olan var mı
annekadin21 Sevimlipandaaaa onceden babası peşimden koşardım, şimdi oğlu.. bu söz çok hoşuma gidiyor bnmm