Merhabalar öncelikle oğlum üç ay üç günlük kontrollerini devlette yaptırıyorum. Devlet hastaneleri rota virüsünü yapmadıklarını söyledi. Eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırabileceğimi söylediler. Ben de sağlık ocağı ile iletişime geçtim ve böyle bir şeyin sorumlulugunu alamayız dediler. Çevremde iki ay büyük, altı ay büyük arkadaşlarıma sorduğumda
Onlar da o şekilde yaptıklarını söylediler. Ve siz yaptırdınız mı ya da başına böyle bir şey gelen var mı? Yaptırıpta pişman olan var mı?
Tecrübelerinizi yazar mısınız anneler😊