SooMin Son saatlerim ilk sezaryen doğumum karambole geldi acil olmuştu şimdi içimde düşündükçe ürküyorum o soğuk ameliyathaneye girmek arkamda bir çocuk bırakmak gözümü korkutuyor, deneyimli anneler lütfen beni azıcık gazlayın 🫣
Mariposa SooMin ikinci daha kolay oluyor , tecrübelisin 1 saat sonra max evladını kucağına alacaksın onu düşün. Kardeşiyle tanisacak çok sevinecek bunlar aklında olsun. Emin ol daha kolay ve hızlı toparlıyorsun ikinci sezaryende. Benim öyle oldu. Şimdi 3. Hamileyim 🏇🏻
aybarsmom34 SooMin İkinci bebeği yaparak, zaten büyük bir cesarete kalkışmışsın bacım 😂 Allahın izniyle sezeryandan da bir an önce çıkarsın 😂
siladgnchdr SooMin ay korkma inşallah çoook güzel geçecekkkk kardeş geliyor yeni aile üyesi geliyor çoook heycanlııııu🥹🤍🤍
SooMin Mariposa Teşekkür ederim çok iyi hissettirdi özellikle son cümle, sizde sağlıkla kavuşun inşallah 🩷
SooMin aybarsmom34 Zaten sırf doğum korkumdan hep ertelemiştim sonra tam toparladım derken vakit yaklaştıkça kötü oldum ☹️🫠
SooMin siladgnchdr Evet ama odaklanamıyorum ameliyathane korkumdan o duruma telkin etmeye çalışıyorum ama zorlanıyorum ya 🫣
Elvinemine SooMin aralikda ikinci sezeryani olacağım.inan o kadar korkuyorumki ilkinde supeiz bi sekilde sezeryana alindim o yüzden korkum yoktu.bunda artik herseyi biliyorum ve korkuyorum .ayni seyleri yasiyoruz canim rabbim insallah gonlune ferahlik versin
yesimmmmmmm SooMin kız bende öyle korkmuştum ama yemin ederim ikinci daha rahat kolay geçti boşuna korkmuşum
Mnli SooMin benim 2. Çok kolay geçmişti 2 gece hastahanede yatıp (2. Geceyi kendim istedim ) 3. Gün iki bebeyle çocuk parkına gitmiştim sadece ilkinden farklı olarak 2. De çok yürüdüm yürümek çok iyi geldi
Leno SooMin ikinciyi 2 ay yapmış biri olarak ikinci kesinlikle daha rahat en azından seni neyin beklediğini biliyorsun. İlk cocukta bir ayda kalkamadım doğru düzgün ikincide ilk gün hastanede kendim kalkıp yürüdüm
Gunesnil_23 SooMin Sağlıkla kavusun inşallah bende hamileyim ilki normal oldu bu nasıl olur bilmiyorum inşallah kolaylıkla geçer sizin de