tgcyi lumosss cok normal boyle dusunmen bi sure sonra gecicek genelde hepimiz yasadik bu sureci dusunceleri cok iyi yapmissiniz cikin tabi ki bende hep ciktim disari kasmadim bebek arabasinda pusetinde uyurdu
lumosss Peki bu depresyon halinden nasıl kurtulabilirim? Özellikle akşam 4 ten güneş batana kadar garip bi şekilde modum çok düşük. Eşim geliyor eve beni öyle görünce onun da modu düşüyor. Yemek bile yapasım gelmiyor. Ne yapmalıyım 😔
serendipity16 lumosss benimde annem 1 hafta sonra gitmişti eşimde işe başlamıştı inanın çoğu anne yalnız ama böyle daha güçlüyüz diyorum ya ben çok pişmanım o zamanlarda kendimi üzdüğüme bebiş uyudukça dinlenin sütünüzde artar bu günler zordur ama büyüdükçe o günlerini de arıyorsunuz 🥰
ceross lumosss bende 20.günde yalnız kalmıştım ki ilk günden beri de ben bakıyordum bebeğime süt zaman geçtikçe artar zaten sen uyku dinlenmene ve su içmeye özen göster mama da ver mamalarda artık kötü değil sağım yapmaya da emzirmeye de devam et artacakatır
maviimavii Bende 2 çocuğumada mama verdim ve bebeğimin açlıktan ağladığını anlayınca iyiki mama var diye şükretmiştim üzülmeyin ☺️depresyon halide lohusalıkla birlikte geçer bebeğinize odaklanın sadece🥰
nrmnnn esoyiigit gece kullanıyorum ben sadece iyi bende memnunum önce bebelac kullanıyodum sonra içmemeye başladı bunu aldık
aleggi lumosss bende senin gibiyim Şuanda 26.gundeym 8 öğün mama 1 ogun anne sütü şeklinde gidiyorum Sagimda süt çıkmıyor Bildiğin elimde kaşıkla alıyorum sütü . Stres herşeyi mahvediyor