hilall1234 Bebekle günlük sabah yürüyüşü yapabilen var mı acaba ben çok istiyorum ama çok motive olsam bile haftada bir çıkıyorum çok zor geliyor bebek arabasını taşımak falan
aylaa26 hilall1234 bebeğim 8 aylık doğdu günden beri hergüm 1 1 bucuk saat çıkıp yürüyoruz oda çok seviyor dışarıyı hayvanları incelemeyi insanları incelemeyi artık hazırlanıp dışarı çıkmada prof oldum hiç zorlanmıyorum şak diyr çıkıyoruz 😂
byzyldz hilall1234 5 aya kadar kanguruyla çıktım sonra kış gelmişti zaten haftada bir iki anca çıkıyordum bebek arabasıyla 9 aylık olunca da bisiklet aldık o daha kolay oluyor her gün çıkıyoruz şimdi bir yaşında
Kitsu Normalde yürüyüş yapmayı hiç sevmem ama bebek için hergun çıkıyoruz. Ana kucağı takın ya da arabayı değiştirin bence
hilall1234 aydint asansör var ama araba ağır baya düz itmek bile zor 😄kucagimda oda değiştire biliyorum sadece yoruluyorum hemen bir de 😊
talhamamy hilall1234 sabah değil ama her gün neredeyse yapıyoruz evet bebek arabasında durmayı çok sevmiyor bisiklet aldık onunla duruyor
aylaa26 hilall1234 istediğim saatte çıkıyorum 😂 sabahta akşamda o uykuya yatırmadan onu giydirip uyutuyorum çantası her daim hazır zaten o uyuyunca bende giyiniyorum uyandığında karnını doyurup firar 😂
aydint hilall1234 daha küçükmüş ya kucağınızda alışırsınız sürekli yürümeyin banka oturun o etrafı izlesin
duruistwo hilall1234 bendr cybex var ama 5 aylık bebişe uygun değil Chicco goody plus Hamilton Bu ikisini arkadaşlarım kullanıyor memnunlar tek elle taşıyabiliyorlar hafif yani