Merhaba kızlar direkt konuya gireceğim ben makyaj seti sipariş vermiştim . Ürünleri elime ulaştı 2 defa sipariş etmek istedim. Ondan sonra ben mesaj atmıştım ürunlerimi kargoya verdiniz mi diye ondan sonra bana günaydın mesajı attı ben de günaydın yazdım. Nasılsın dedi , iyiyim siz nasılsınız abla dedim. Çok tatlı konuşuyorsun dedi teşekkürler abla dedim . Profiliniz çok güzel bu sizmisiniz dedi evet ablam benim teşekkürler dedim evli misin falan sordu evet ablam evliyim ondan sonra ben abla değilim dedi erkeğim dedi. Sizi çok beğendim taş gibisin falan filan dedi kocan çok şanslı tabii mesajları ben sildim diğer ürünlerin gelene kadar zaten sonra engelleyecektim pislik herif ona yüz vermediğim için ürünlerimi göndermiyor bir kaç tane zaten eksik ürün vardı onları da göndermiyor lütfen bu siteden sipariş etmeyin mesaj caprisini atacağım biraz argulu konuştum kusura bakmayın ama haddini açtı gerçekten 