Kızım 1 yaş 1 aylık son bir haftadır ağzına hiçbir şey sürmek istemiyor çok zorla bir şeyler yediriyorum dolayısıyla mama içiyor ama ben tam da yoluna Koydum sanıyordum günde bir veya iki kez mama içiyordu şu an hiçbir öğünü kabul etmiyor Bir öneriniz var mı ya da böyle olup sonradan düzelir geçici bir süreçtir diyeniniz