tombikinannesi 6 buçuk aydır cerazette kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım sadece adet öncesi ara lekelenme yapıyor geçen ay 15 gün sürdü adetim bu ay ne kadar sürer bilmiyorum ek korunma yöntemi de kullanmıyoruz ilacı her akşam 23.00 de alıyorum bazen uyuyakaliyorum uyandigim zaman içiyorum şimdiye kadar bir sorun olmadı