Herkese merhabalar;
Sevgili anneler sizlerden bilgi almak istiyorum benim kızım 14 aylık ve her ay düZelir diye bekledim atak diye bekledim diş diye bekledim ama bir türlü uyku problemimiz geçmedi.benim kızım ne gündüz nede gece uykuyu sevmiyor derin uyumuyo zor dalıyo ve sürekli yatagında dönüp duruyo kısacası uyku uyumuyo ve ben calıstıgım için artık uykusuzluktan eşiminde benimde bedenimiz kaldırmıyo uyku eğitimleri alan var mi işe yarıyomu yada böyle bu durumu yasayan varmı