eceada34 bizim doktorumuz 30 faktör önermişti. Biz 50 faktör aldık ama ellerine ve ayaklarına sürmüyorum ben. Akşamüstü çıkarken de sürmüyorum. Güneş yakacak gibiyse sürüyorum sadece. Bu şekilde bir çözüm buldum ne kadar doğru bilmiyorum tabii ki. Ama benim kendi doktorum da söyledi D vitamini açısından 50 faktör kullanmak iyi olmayabilir diye. Biraz da o yüzden böyle bir çözüm buldum. Benim bebeğim de bembeyazdı, ama zaten düzenli demir kullandıktan sonra ten rengi biraz daha değişti. Şimdi de hafif hafif kararıyor güneşten