dgltkn biizmki 5 buçuk aylıkken bitmişti sonra diş çıkarma başlamıştı,,,, 4. Ay atağı zordu ama 8. Ayın atağı daha zordu. Sonra 1 yaşta yürümeye başlayınca 1 buçuk yasta 2 yaş sendromuna girince 2 yaşta daha da zirveye çıkınca dedim ki 1 yaştan öncesi daha kolaymış bsbsbns ki o zamanlar da zor geliyordu.