Ben 24 yaşındayım 11 aylık bı oğlum var geçen ay 4 Haziran da kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğin kalbini duyamadiklari için almak zorunda kaldılar ama ben hala regl olmadım 1 ayı geçti ama hala olamıyorum eşimle bı iki defa korunup ilişkiye girdik fakat ben Gine de emin olamıyorum çünkü alınan çocuğum da korunmalı ilişki aşamasında olmuştu sizce regl olmamam normal mi?