SooMin yani o kadar varlıklı insanların başvurularının kabul olduğunu görüyorum ki artık iyi niyetle bakamıyorum maalesef! Bir de yogunluktan sanırım geçen sene de bu sene de hep yanlış aradılar başka çocuk adına aradılar , eksik evrak var dediler (halbuki bütün evraklarımı yükledim eksik yok) falan . Sistem mantık güzel ama işleyiş sıkıntılı bence