MamaUygarVibes NariNariKiminYari suan Yaprak dökümünü inceliyor onuda dinliyorum sanırım bütün kitap incelemelerini dinledim ya özellikle bir iş yaparken arka fonda dinlemek yaptığım işi kolaylaştırıyormus gibi geliyor ☺️
NariNariKiminYari MamaUygarVibes evet bende bütün kitap incelemelerini dinledim ama yaprak dökümüne daha başlamadım. Bende oturup dinlemeyi sevmiyorum illa ki bir iş yapmak zorundayım 🫠
esay22 Ozice37 kaç defa okudum her okuduğumda şahine küfür eder ağlarım tekrar okumak istiyorum ama cesaret edemiyorum tekrar o duyguları yaşamaya veda kidabı devamı mı
pogacayanaginannesi Ozice37 çok gördüm okuyanı baya popüler oldu bir ara bende çok yaygınlaşan kitapları okumayı sevmiyorum kitap unutulduktan sonra okurum dedi çocuğum oldu hiçbirini okuyamıyorum
ozr42 Ozice37 bir kürt sevdimi okumuştum kitap haline gelmeden önce internet üzerinden . Güzeldi . Vedayı okumadım bilmiyorum
esay22 Ozice37 gercekten mi ya bende hep devamini merak ediyordum hata gecen arkadaşa sordum deva mı varmidir cok tesekurler 🌹
svlla Ozice37 ya duydum ama emin değilim yazarı instagramda bilinen güzellik hemşiresi diye biri miydi acaba karıştırıyor olabilirim
Nltka MamaUygarVibes biri kötü demiş mi diye yorum aradım gerçekten 😂 mesleğim kütüphanecilik okuduğum kötü kitaplar listesindedir bir Kürt sevdim . İçerik gerçektir saygı duyarım ama anlatım berbat gerçekten ya . Bu tarz aşşırı hızlı tabiri caizse çerez niteliğinde kitap sevmiyorum . Ama çok okunduğu için kendimi mecbur hissedip okuyorum
MamaUygarVibes Nltka ahahah ben incelemesini dinlemiştim hatta bu dinlediğim kız zaten hep kötü kitapları inceliyor :)
Ozice37 Nltka yani ben çok detay olarak hani anlatım vs bakmadan açıkçası yaşanan şeyin duygusal olarak ve gerçek olmasından etkilendim, elbette ki her şeyde olduğu gibi bunda da beğenenler ya da beğenmeyenler olacaktır tabi ki 🥰🥰
svlla Ozice37 gerçek hayattan mı alıntıymış? Peki kimin hayatımı anlatıyor daha okumadım da merak ettim şimdi doğum iznindeyken bebemden fırsat bulursam okurum. Peki PDF olarak okuyabileceğim bir sitesi var mı ?