sedakarann Kızlar ben doğumdan 6 ay sonra regli oldum 6 gün sürdü . Reglim hep düzenli gelirdi 6 gün sürerdi . bu ay gecikti +6 gündeyim . Doğumdan sonra normal mi ?
ecempeker sedakarann valla benimde bu ay gecikti 7 gün felan bugün test almayamı gitsem diyordum oldum valla bi değişik olsan dert olmasan dert
sedakarann ecempeker evet bende 3 gün gecikince test yaptım hemen 😅 daha gelmedi zamanla düzene girermiş 🤷🏻♀️
ecempeker sedakarann evet bende yapayım diyordjm ama oldum 10 günden önce yapmam test ben oğlumu da öyle beklemiştim