Hanımlar 2 ay oldu belden uyusturmali sezeryan oldum ben. Ama bianda ağrı girdi geçen hafta belime. Sanki sırtına ve belime bıçak ile saplanır gibi. Geçmiyor doktorda gittik acile faydası olmadı sizde de oldu mu. Dayanamıyorum ağrısına nefesimi kesiyor resmen