Kızım 9 aylık yarın aşısı ve kan alımı var tecrübeli anneler aşı ateş döküntü yapıyor mu. Kanı koldan mı? Yoksa el üstü den mi alıyorlar. Damar yolunu hemen bulabiliyolar mı? Kan alımında çok korkuyorum bulamazlarsa acırsa diye tecrübelerinizi paylaşırmısınız?