alpaslanmom_ Bebeğim çok huysuz 4 bucuk aylık emziği bile ön damaklarına değil yan tarafına alıyor biberonu ağzına aldığı an yan damaklarına çekiyor diş olabilir mi ?
maygirl alpaslanmom_ diş kaşiyıcı verin eline şimdiden yerleri kaşıniyordur ama tabiki çıkması uzun sureyi buluyor.
alpaslanmom_ karpuz_ biberonu tutmamasının nedeni olabilir mi canım ön damaklarıyla tutmuyor ve yanağıma saldırıyor dişlerini kaşımak için
karpuz_ alpaslanmom_ olabilir bazen çok kaşınıyor dayanamıyorlar zeytinyağı karanfil kürü yapıp sürebilirsin rahatlatıyor ben bebeğime ondan yapmıştım
alpaslanmom_ karpuz_ daha tadım bile yapmadık alerji durumu falan olmaz dimi karanfilden denemek istiyorum
karpuz_ alpaslanmom_ doktorlar öneriyor o aylarda da sorun olacağını sanmam ama yinede az bişey sürüp önce dene sonra normal sürmeye devam edersin tetagil miydi neydi adı tam bilmiyorum ama o da iyi geliyor diyorlar hiç kullanmadım ben
alpaslanmom_ karpuz_ çünkü kucagımdayken elimi bile ısıtmaya çalışıyor damaklarını kaşıyor her zaman tuttugu biberonu ve emziği de tutmayınca şüphelendim canım çok teşekkürler deneyeceğim
alpaslanmom_ maygirl canım veriyorum ama tam tutup ağzına götüremiyor ben sokuyorum ağzına tutup atıyor daha tam alışamadı 😀
bebekdeniz Hazır böyle bir post varken bende sorabilir miyim 🤦🏻♀️ [https://mutluresim.com/images/2025/07/07/XgczVu.jpeg] Dişimiz geliyor mu artık bizede bakın be 😆