kızım 27 aylık geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonu var 3 4 ayda bir hastaneye gidiyoruz çok ağlıyor sürekli özel bölgesini tutuyor çişini zor yapıyor antibiyotik vermek zorunda kalıyoruz ama iyice sıklaştı artıkevde yapabileceğim doğal çözümler var mı deneyen veya tavsiye edebileceğiniz şeyler?