Bebeğim 10 bucuk aylık iyi bir bez markası kullanıyorum aslında kremde sürüyorum ama ilk defa böyle bişey olsu ne yapsam bilemedim poposunda sivilceli kızarıklıklar var 3. Gün bugun basına böyle birsey gelip ne yapmam konusunda yönlendırebilcek kimse varmıdır :((