Sevgili anneler bebeğim 6 ayından ilk gününü aldı sayılır, yan yatmayı çok seviyor doğdu doğalı sırt üstü yatmayı sevmiyor ve alıştırmadım ne yaptıysam. Beşiğine yatırınca poposuna veya sırtına elimle pıtpıt vuruyorum, bırakınca irkiliyor. Belki bu durumu 10 kere yaşadığım bile oldu. 40dakikadan az uyuyor veya max 50dk. Buna felaket uykusu deniliyormuş. Aşmak için farklı yollar deniyorum kimi zaman işe yaramıyor kimi zaman yarıyor. Ama ne zaman elimi çeksem sıçrıyor uyanıyor. Direk müsahale etmiyorum belki uyur mu kendi kendine diye ama yok çok nadir. Elimi hareket ettirmeden üzerinde tutsam da, pişpişlesem de, farklı metotlar denesem de olmuyor. Bunu yaşayan var mı?