Arkadaşlar merhaba spiral yada deri altı implant taktırıcam sizce hangisi daha iyi daha güvenilir açıkçası hormonlu bişey istemiyorum vücuda hormon veriyor sonuçta ama hormonsuz spiralin de kayıp hamile kalma ihtimali yüksek ben çok kolay hamile kalabilen biriyim sizce hangisi ?