Yigitoglum_2 Sorum başlıkta tavsiyelerinizi bekliyorum bebeğim 10 aylık sıkıntısız güzel bi sünnet yaptırmak istiyorum..
minikoalammm Yigitoglum_2 merhabalar bebeğim 2 aylık bizde 10 gün önce yaptırdık sünnetini süreç çok güzel ilerledi doktorumuz Necip Fazıl Aras sayesinde tavsiye ederim
Cigdem61 Yigitoglum_2 necip fazıl aras. Tokat’tan geldik 9 aylıkken yaptırdık sünneti. Oğlum o dönem emeklemiyordu komando gibi gidiyordu ona rağmen çok rahat ve güzel geçti çok ilgili wp’dan sürekli irtibat halinde kalıyosunuz. Ben çok memnun kaldım. Sünnet bittikten sonra 2 saat ağladı oğlum o kadar sonra hiçbir şey olmamış gibi devam:)
melosunbebikosu Yigitoglum_2 biz daha yaptırmadık ama Necip Fazıl Aras ve cerrah anneyi çok duyuyorum bir de kadın doğum ve çocuk hastalıkları hastanesinde Savaş Coşkun
baranselin Ben geçen hafta 2 aylık bebeğimi Cerrah Anneye yaptırdım (Asudan Tuğçe Çil ) 10 bin tl verdik . Sorunsuz geçti bizim için herşey 1haftada dikişleri bile iyileşti lokal anestezi ile yapıyor atakumda özel klinikte
buketkara55 baranselin merhaba bize 12bin dediler nasıl 10bine indirilebiliyor ? yardımcı olabilir misinizz ☺️
baranselin buketkara55 kuzeni ile birlikte kardeş indirimi yaptırdık ama sıkı pazarlık ile düşecektir