YorgunAmaMutluAnne bütün bebek bezlerinde kısır yapma ihtimali var ama tek sebep bebek bezi değil tabiki, sistem zaten biz üremeyelim üzerine kurulu, bunları bilen zaten biliyor, biz en baştan beri daha doğal diye sleepy bio naturel kullandık sonra sızdırıyor diye prima aldık buram buram parfüm kokuyordu içime sinmedi ama hadi dedim kullanayım çocuk 3 gün sonra pişik oldu mahfetti bizi. Sözde kaliteliymiş markaymış bunların hepsi pazarlama olayı pahalı diye süper demek değil aileler olarak bebeğimize en iyisi olsun diyoruz reklamşarda da bebeğiniz için en iyisi diye pazarlıyolar. İyi kötü hangisi kimse bilmiyor